Klachten

Bent u van mening dat u verkeerd of onzorgvuldig bent geïnformeerd of behandeld dan is het belangrijk dat u iets met die onvrede doet. Vraag om een verhelderend gesprek met uw tandarts of onze praktijkmanager. Meestal lost dit al veel onduidelijkheden op. U kunt aangeven wat u onduidelijk vindt. En de tandarts kan nog eens uitleggen waarom hij of zij iets op een bepaalde manier heeft gedaan. Bovendien is het voor de tandarts belangrijk te weten dat u een probleem heeft. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing. Wij verzoeken u in alle gevallen van onvrede contact met ons op te nemen door op het contact-button bovenaan de webpagina te klikken.
Als we er onverhoopt samen niet uitkomen kunt u een stapje verder gaan en telefonisch advies en informatie inwinnen bij ANT. Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om het niet zo ver te laten komen.

Bereikbaarheid:

Onze tandartspraktijk ligt in de wijk Hogeland met voldoende (gratis) parkeergelegenheden. Betaald parkeren is ook mogelijk aan de Hogelandsingel (voorzijde praktijk). Wij zijn goed bereikbaar per auto alsook met het openbaar vervoer.